daebak

Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

Livräddning: Check

Av Hanna - 4 februari 2013 16:48

Annyeong!

Idag har hela högstadiet varit vid Husbybadet och hoppat omkring och simmat :) Vi hade livräddningstest idag!

Jag fixade testet och är BAJSstolt över mig själv!! 


Men en grej förstår jag inte med en del killar... MÄRKER dom inte när deras badbyxor ramlar ner? En del killar från vår skola (ganska många faktiskt) hade sina badbrallor så långt ned så att man såg halva häcken? Och dessutom så när jag skulle gå upp på stegen, tränger sig en kille från sexan (med pyttesmå bad"trosor" som satt låååångt ner) före mig - och sätten häcken rakt i mitt fejs. HERREGUUUD vad mysigt. Nej usch. Om dom gör sånt här med flit, så är dom bara dumma. Jag tycker i alla fall det.


Men just nu har jag ASkul.

Typ.

Halvt.

Nästan.

Ungefär.

Ärligt talat inte alls.

Jag har roat mig från halv två fram tills nu att skriva om ljus så att fingrarna blöder, jag har prov på onsdag, och ärligt talat så har jag lärt mig ungefär HÄLFTEN av vad man ska. kunna. Daebak. 


Meeeen nu äntligen har jag tid att: KOLLA PÅ SUPER JUNIOR SHOW!!! :D


Bayyybayyy ♥


PS! Fixat ny header!! Vad tycks? (man kan väl inte direkt säga att jag är en proffesionell headerfixare ^^)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Hanna - 14 december 2013 19:32


 

Av Hanna - 13 oktober 2013 17:36

                 

Av Hanna - 13 maj 2013 21:24


 

Av Hanna - 10 februari 2013 16:15

Idag fyller världens coolaste Siwon 26 år!! Grattiiiiiis!!!!      ...

Av Hanna - 9 februari 2013 17:30

Grattis en av världens mest saknade medlemmar av Super Junior Hangeng!! Idag fyller han 29 år!!   (Är det bara jag som fortfarande väntar på att han ska komma tillbaka..?) ...

Presentation


안녕!
Jag heter Hanna och jag är en Kyutie! Jag är helt beroende av KPOP, framför allt Super Junior. Det är typ vad den här bloggen kommer att handla om ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besök gärna:

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards