daebak

Direktlänk till inlägg 15 januari 2013

Vill heta Cho i efternamn

Av Hanna - 15 januari 2013 17:22

안녕! (Hej!)

Här kommer lite kort om mig:


Basic Stuff

Namn: Hanna

Ålder: 14 OCH ETT HALVT

Intressen: KPOP, koreanska tv-program, ridning, min dator ^^

Ogillar: Rasister, pessimister, elaka, tråkiga, falska och negativa människor, orättvisor och ALLA DOM SOM SÄGER ATT MIN KYUHYUN ÄR FUL!! 

Familj: Mamma, Pappa och Syrra (och Leia, för hon är min syster på helgerna, då flyttar vi in hos varandra ^^)

Husdjur: Min syrras undulat Curry, min leopardgeckoödla Gollum och alla syrsor :>

Övrigt:

  • Går i världens sämsta skola
  • Har massa AWESOME kompisar som Leia och Fidan :D
  • Har en simsblogg som jag är BRUTALT missnöjd med
  • Är alltid glad och ler alltid
  • Har fått nobelpriset i flummighet :3
  • Är EXTREMT kär i Kyuhyun!! ♥
  • Det ska börja en ny tjej i vår klass imorgon :D (hör inte till ämnet men whatever)
  • Jag och Leia är PARTYFLUMMARNA!! Ingen fest funkar utan oss ;)
  • Är helt berooooende av tv-program som handlar om Super Junior
  • Om jag inte för lyssna på någon låt med Super Junior alls under en hel dag går jag in i en långvarig depression; ja, man kan väl säga att jag är seriöst beroende av dem
  • Min favorithäst på stallet heter Karlo
  • Min pooolare Zurima älskar också KPOP :D
  • Besök min syrras blogg: www.kpopheart.bloggplatsen.se
  • Jag typ älskar att leta foton på Super Junior på min mobil och ladda ned dem; Har så många att jag knappt kan ha några appar x)
  • Blir EXTREMT lack när andra kallar MINA älsklingar för fula kineser eller "såna där wanna b artister", USCH det är helt seriöst bland det värsta som finns
  • Hatar också såna som hatar KPOP
  • MIN HÖGSTA ÖNSKAN ÄR ATT HETA CHO  I EFTERNAMN (eller Lee, men helst Cho) 

Favoriter

Färg: Vit, Svart och Lila

KPOP-band: SUPER JUNIOR!! ♥♥♥

Artist: Kyu såklart ♥ 

Maträtt: Asiatiskt, speciellt sushi och wok

Spel: The sims 3 och Diablo 2 & 3

Film: Abducted och Trassel

TV-serie: NCIS Los Angeles, NCIS, The Mentalist och såklart alla Super Junior-program ♥

Skolämne: Hemkunskap, japanska, franska och slöjd

Djur: Fåglar, hästar, ödlor, kaniner och katter


TOP 10

 

Band:

1. SUPER JUNIOR!!! ♥♥♥

                              


2. B.A.P


3. EXO-M 


4. SHINee


5. BLOCK B


6. EXO-K


7. Big Bang


8. 2NE1


9. TVXQ/DBSK


10. NU'EST


Artister:

1. CHO KYUHYUN!! ♥♥♥ (Super Junior)

 


2. Bang Yongguk (B.A.P)

                          


3. Kim Ryeowook (Super Junior)


4. Kim Jongwoon (Yesung) (Super Junior)


5. Park Kyung (Block B)


6. Choi Minho (SHINee)


7. Choi Seunghyun (TOP) (Big Bang)


8. Huang Zi Tao (EXO-M)


9. Kim Kibum (Key) (SHINee)


10. Kim Youngwoon (Kangin) (Super Junior)


Låtar:


1. Superman - Super Junior
2. Sexy Free & Single - Super Junior
3. Break Down- Super Junior-M
4. Crayon - G-Dragon
5. History - EXO-M och EXO-K
6. Warrior - B.A.P
7. Sherlock - SHINee
8. Butterfly - Super Junior
9. Catch Me - TVXQ/DBSK
10. No Other - Super Junior
11. Perfection - Super Junior-M
12. A-cha - Super Junior
13. Mr Simple - Super Junior
14. Maxstep - Younique Unit
15. LOL - Block B
16. Don't Don - Super Junior
17. I Am The Best - 2NE1
18. Sorry Sorry - Super Junior
19. You Know Me - Tasty
20. Face - Nu'est

                          


Hehe, blev topp-20 på låtar ^^


Men nu vet ni lite om mig! 

안녕히 가세요! Annyeonghi gaseyo! (Betyder hejdå :P)

 

PS! KANGIN FYLLER ÅR PÅ TORSDAG!!! GRATTIIIS KANGIN!!! ♥  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Hanna - 14 december 2013 19:32


 

Av Hanna - 13 oktober 2013 17:36

                 

Av Hanna - 13 maj 2013 21:24


 

Av Hanna - 10 februari 2013 16:15

Idag fyller världens coolaste Siwon 26 år!! Grattiiiiiis!!!!      ...

Av Hanna - 9 februari 2013 17:30

Grattis en av världens mest saknade medlemmar av Super Junior Hangeng!! Idag fyller han 29 år!!   (Är det bara jag som fortfarande väntar på att han ska komma tillbaka..?) ...

Presentation


안녕!
Jag heter Hanna och jag är en Kyutie! Jag är helt beroende av KPOP, framför allt Super Junior. Det är typ vad den här bloggen kommer att handla om ^^

Fråga mig

1 besvarad fråga

Besök gärna:

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards